Стратегія

Стратегією Компанії Хмельницьк Млин є зміцнення позиції регіонального виробника високоякісної борошномельної продукції та с/г культур шляхом розвитку рослинництва, збільшення показників операційної діяльності та підвищення ефективності:

  • Впровадження нової культури – кукурудзи, дасть змогу збільшити виробництво с/г культур у 4 рази протягом 5-ти років;
  • Для підтримки зростання виробництва Компанія інвестує у будівництво додаткового елеватора, нову техніку та розширення земельного банку;
  • Більш інтенсивне завантаження обладнання млина дозволить збільшити виробництво борошномельної продукції на 21% протягом 5-ти років;
  • Відповідно до запланованих інвестицій у розширення сегменту рослинництва та покращення ефективності, Компанія зможе досягнути збільшення обсягів продажів з 11,4 млн євро у 2010/2011 до 16,9 млн євро у 2013/2014 та зростання чистого прибутку з 3,7 млн євро до 6,4 млн євро протягом цього періоду.